Skita baaad på att skriva.....

Men nu kör jag lite......
Dom senaste dagarna har mest bestått av slappa o leka hos Emma...... Patrik jobbar ju EF så jag hänger mer än gärna med Emma o Loke får då leka med Skilla =) 2 flugor i en smäll......

Till nått annat......Loke vill nu inte sova i sin spjälsäng...... så tills vi köpt en egen säng till honom så har han sussat på ett par madrasser på golvet =) Ha ha.... Det började för 3 dagar sen..... han somnade i spjälsängen..... vaknade en timme senare....skulle upp o mysa lite...ja la han igen....efter ca 30 min vaknade han igen... o när jag gick in på hans rum sa han...sussa....där..... o pekade på madrasserna... he he.... ja Why not? Ja la han där o där somnade han o vaknade vid 01 ca o kom in till oss..... både jag o Patrik va för trötta för att bära tillbaka honom så han fick sova hos oss......
Igår skulle han sova där direkt..... la han kl 19.50. När kl va 20.30 hade han vart upp 4 gr...he he.... kommer upp o ser överlycklig ut..... denna frihet =) Till sist somnade han..... efter 20.30 va han inte upp mer under kvällen. Kl 03.30 kom han spatserande in till oss....=)
Idag.... la jag han 20..... o han har inte vart upp en enda gång.... kl e nu 21.14..... vi får se hur det går =)

Imorgon e Patrik ledig....o jag har inte en aning om vad vi ska göra...det visar sig =)
Nu ska jag glutta lite på tv....... PÖSS!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0