Ny dag...nya utmaningar....

Kan ju börja med att skriva att jag verkligen e trött på allt som har med försäkringskassan att göra..... DÖ DÖ DÖ!!!

Sen så......

Igår va jag, Lokis & Patrik in till IKEA en sväng o köpte en garderob till badrummet..... Alltid skoj med IKEA..... O Loke gillar det för där får man en BULLE!!!!!
Så vi får se om vi orkar montera ihop den idag...... fick ännu mer ont i ryggen igår....=/ Den som sa att det e mysigt att vara gravid LJÖG!! Det kan jag intyga....de e inte ett dugg mysigt..... bara massa ont...... dock kommer det ju nått underbart i slutet.... så man får härda ut!! =)

Idag ska jag................. ja ni..................?

Slänger upp lite fjant bilder på mig o Lokis från igår...... Jag e osminkad o trött....men...de e ju så där man ser ut ;)
BILDBOMB!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0