Never lergigan igen!!

Fy blä..... igår tänkte jag att jag skulle prova mina sömntabletter igen...eftersom mina extremt onödiga toalettbesök på nätterna tar kål på mig...... igår hade jag vart på toa o kissat 4 gr på en timme..... kul? NEEEEEJ!!!!!
Så igår tänkte jag att om jag tar dessa så får jag sova...... men neeej då...... O det finns ju biverkningar med dom oxå..... det liksom pirrade i hela kroppen.... svårt att beskriva. Men det pirrar liksom i armar och ben...skit jobbigt..... la oss 22 ca. När kl va 23 hade jag vart upp 3 gr på toan..... så höll det på..... fan jag blir galen snart!!
Bebis har förmodligen fixerat sig och ligger o toooook trycker.
Ja ja.....bara att gilla läget.

Sen vill jag säga blä för försäkringskassan med!!! Nu kanske man inte får gravidpenning. Dom tycker att jag ska jobba trots att jag inte får sömn.....har ont i kroppen o fortfarande har luftvägsinfektion...... sen att jag står själv ca 5 timmar på jobbet skiter dom i.... Ska jag ha en potta i kassan kanske?? Jag måste ju springa på toa ca 3 gr i timmen..... det kan man inte göra på mitt jobb. Eftersom man står ensammen...... sen tycker dom oxå att det funkar kanon att jobba när man har sovit i snitt ca 3 timmar varje natt...o att man har ont o får samandragningar skiter dom i...... IDIOTER!! Så jävla less!!!!

Ne...... skit i detta nu...... drar täcket över huvet!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0