Lill lördag.....

De e det iof för mig hela veckan nu..... e bara hemma,hemma,hemma......o ibland hos Emma.... Mo hahaha......
Igår iallafall...... så va jag in på förlossningen. Låg där i säkert 2 timmar o lyssnade på liten o kollade samandragningar....
Har haft massa massa samandragningar dom senaste dagarna...... men det såg bra ut =) Liten kommer ligga kvar!!
Dock när jag skulle gå....sa ena barnmorskan::
-har du lämnat urinprovet förästen?
Jag: ja det står på toaletten.
BM: Då ska jag bara ta o kolla det......
Så kollade hon och sa:: OJ...... det här såg inte så bra ut..... vi måste skicka det på analys......


PUST...... ja ha....då får vi se vad det visar.......

Ja ja...... jag väntar väl o ser.......
Imorrn ska jag till vanliga doktorn igen...... huvet mitt håller på att sprängas.... misstänker bihålerna..... NU ska jag ha MEDUCIN!!!!!!!!!! =)
Ska tvinga doktorn att ge mig en dunder kur!! De e fan så jobbigt att vara sjuk o gravid..... ja de ska gudarna veta!!
E less på det nu!!

Patrik kaklar på i vanlig ordning.....i helgen ska det dras rör..... sen e det "bara" att ställa möblerna på plats =) =) Badkaaaaar......YES!!!! Ska typ bo i det!! Hela dagarna ....... skrynklig kommer vara mitt mellan namn....... OH YES!!

Så här ser det ut för tillfället......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0