Morgon funderingar.....

Sitter o funderar lite över titeln: lyxhora.
Vad e det som gör henne så lyxig? E man atomatiskt bättre på sina tjänster då? Eller e man bara liiite finare än en vanlig hora?  Ne...... släpper de där.......
Han berätta att när jag tittade ut imorde så såg jag att grannens skorsten glödde lite.....hums. Så jag ringde Sara o berättade det. Själv hade jag blivit skit nojjig....då jag e rädd för eld..... men hon skrattade lite o sa att hon skulle strypa brasan lite.....
Annars då? Jo igår va jag in till staden en sväng med ida...... fick en tidig julklapp av Ida...en skit cool ring!!! Ska slänga upp en bild sen.... tillsammans med mina nya brallor jag köpte. Men dom ligger på telen. Vi käkade lite kina buffe o jag drack en öl till =) Mums......
sen vart det ett par till o nattsudd..... dock nattsuddade jag själv..... men jag gillar ju att spendera tid med just MIG! Så det va ok!! He he.......
Somnade 02 ca.....  Moa vaknade 07.20....när Patrik o Loke åkte iväg...... så upp o lite morgon kramisar med min lilla favorit tjej!! Se. skulle hon somna om en timme senare...ha ha.... samma visa jämt. Jag hade ju tyckt att det vore bättre om hon sov klart ;) Men icke!! Ne.... pimpla kaffe!! Tack o hej!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0