Helgen.....

På fredagen kom Markus hit..... Han ville väl ha lite psykolog hjälp.... O vem e inte bättre än jag på sånt? Plus en låda Norrlands..... Det slutade ju som alla kanske förstår i katastrof..... Ha ha. På ett bra sätt alltså!!! Vilket radar par..... Patrik gick o la sig tidigt... Han skulle upp o köra cross dagen efter. Plus att han sa att han gick o la sig när det började bli pinsamt.... VA???? Ha ha...... Dagen efter va mindre kul..... Barnen gav oss sovmorgon till 8.20 ca.... Tack!! (gick o la oss 05?) slappa slappa..... Kl 13.20 ringde Lisa från mitt jobb och frågade vart jag va nånstans...... Jag skulle ha börjat 13..... O jag hade missat det totalt!!! Panik.... Ida kom o hämtade barnen... O jag kom 2 timmar sent till jobbet. TUR att jag mådde bra!!!!! Så det va inga problem att jobba...... Lördag kväll vart det sängen 22..... Sov 11 timmar den natten.... Söndagen spenderades hemma..... Med tatuering på kvällen..... Idag e det tok häng ned barnen.... Patrik jobbar ef...... Håller precis på o bakar bröd :) see ya later!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0