Helgen:: hardcore superstar!!!!!!

Längtade hela veckan!!! Äntligen fredag....... Det började inte bra...... Men så fort vi kom hem till Ida kunde jag skaka av mig allt!!!! Drack lite för dricka och käkade thai mat! Sen skjutsade Jimmy ner oss på stan. Vi stannade och tog lite mera fördrinkar.... O mötte upp Nina. Messar lite med Markus under tiden..... Sen ringer han i säger att dom kommer :):) jippi!!!! Well..... Vi drog innan dom kom. Till hardcore asså! Mötte upp dom senare. Röjj som FAN!!!! Träffade massa intressanta o roliga personer!!! Efteråt drog vi förbi Katalin o mötte upp Choffe och Patrik Ekström..... Stannade inte så länge för vi skulle till Flurran där Frida o Sanna va..... Efter Flurran vart det efterfest..... Till en början bara jag o Ida.... Ja Jimmy o hans kompis va ju hemma. Sovandes.... Dom väckte vi väldigt snabbt!!! Efter ett tag kon Markus o Patrik med...... Bea drog hem till solbacken i taxi..... Jag staplar innanför dörren 07..... Piggast NOT!!! Ja ja..... Kvällen va TREVLIG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0