Gooood morgon rumpnissar!!!

Så..... Igår då?!? Moa hade en kompis här:) Söta Travis va här o lekte.... O jag fick leka lite med Sophia. Skoj skoj!! Moa va icke blyg idag..... Ida hämtade Loke på dagis. Så Patrik kunde ta igen flexen lite. Tack Ida!! Igår va det lucia firande på dagis :) inget tåg direkt.... Ha ha.... Men vi satt i ring o sjöng!! Gulliga små ungar. En liten tjej berättade att hon hade kissat i sängen.... Ha ha!!!! Jasså??? Så spontana o så söta!!! Idag ska jag jobba! Ledig imorrn.... Sen tar jag jul maraton!!! Jobbar till julafton.... I 10-14 på självaste julafton! Nu har jag jobbat så många julaftonar så nu kan jag med samvete vara ledig minst 3 st!!! Snart ska jag väcka Loke. Dax för dagis!!! Moa sover ännu..... Pimpla lite kaffe först!!! See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0