FUCK OFF!!!

Vill med detta inlägg be alla egoistiska människor därute som kallar sig vänner.....eller bekanta som aldrig tar sig i kragen och faktist tänker liiiite på andra istället för att bara tänka på sig själva att FUCK OFF!!! I slutäöndan kommer ni inte ha några vänner kvar. Spelar ingen roll om ni e så fruktansvärt upptagna med tex era barn...jobbet... ja whatever!! Ett SMS för att fråga hur det står till uppskattas nog mer än vad man tror!! Så ta er i kragen för FAN era EGON!! Snart har ni inte mig kvar som "vän" iallafall. Jag diggar folk som FAKTIST bryr sig!!! Även om det bara e ett SMS nån gång. Så visar det att man iallafall bryr sig!! SEN SKA JAG SLINKA IN EN PUSS TILL DOM SOM FAKTIST BRYR SIG!!!!!!!!!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska tydligen inte lägga onödig energi på andra. Speciellt inte på dom som inte kan bete sig som folk. Jag tänker hedan

efter sluta bry mig om "vänner" som skiter i mig ...

2011-12-15 @ 20:19:51
URL: http://soodivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0