Morrn!!

Mmm..... nu ska jag berätta nått som jag gissar att ni alla vill veta.... Bläääää....fick muntan igår....efter ett uppehåll på ca 1 år.... vill inte!! Va såååå skönt utan!! O Patrik säger:: Om vi hade vetat det så hade vi ju kunnat sätta in nådastöten....HA HA!! NO more kids för mig TACK!! De räcker gott o väl med 2..... =) 2 perfekta.... en pojk...o en flicka.... UNDERBART som de är!! PUNKT ;)
Igår iallafall..... så slappade jag o Moa ganska så mycket på dagen..... hon va liiiite kinkig skulle jag vilja påstå..... gick o fikade lite hos Sara..... sen på EF när Patrik o Loke kom hem så slängde vi sopor....HUR mycket sopor kan man ha liksom?? Innan snön faller SKA allr skit bort från tomten...... Ha ha.... yeeeh right.... snart ska det ju börjas bygga altan o stuff..... får la se......
Vi bjussade över familjen Abrahamsson på lite middag...... Sara e ju gräsänka....(inte så kul o äta själv) O barnen fick leka av sig..... kul (not) o se 2 kids som alltid ska ha samma sak att leka med...ha ha..... ja ja...det ger sig nog snart....o lääängtar tills dom kan leka lite bättre..... dom leker ju ganska bra...när dominte ska ha samma saker....;)
De vart en tidig kväll...... alla (utom Loke) va TRÖTTA!!!

Idag ska vi väl in till staden o shoppa lite nödvändigheter...... LÖN:::: CHECK!!!

Nu ska jag göra lite nytta!! Pöss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0