Way to go!!!

Tja tja bloggen!!
Vart lite tomt med bloggande igår..... va själv med mina 2 kids..... Ida va iof här en sväng med....men man har händerna fulla med 2 barn =)
Patrik jobbade eftermiddag...... så jag skulle lägga Loke samtidigt som Moa va vaken..... de va ju lite intressant. Moa va lugn......Loke ville INTE sova...... han va så trött så han somnade typ i soffan....men han ville inte sova i sin säng..... men men...skam den som ger sig... han somnade till slut!!
Imorse va vi o vägde o mätte Moa..... Hon hade gått upp från 3040 g till 3435 g..... Way to go!!! O så gjorde vi 4 veckors testet...alltså kollade om hon kunde fästa blicken....o det klarade hon galant!! Min lilla skrutta =) Sen e hon väldigt stark i nacken med.... en super bebis!! Klart hon e....hon har ju mig som mamma =)
Nu ska jag slappa lite....de e jag bra på!!
Puss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0