Nu rackarns!! Vattnet har gått!!

Hm....imorse kl 10 kände jag att det va nått på g...... alltså....inga värkar eller så.... men det kändes skumt..... o det sipprade till....vatten..... Ja ja.... vi åkte till Ikea o det blev liksom mer o mer..... ringde förlossningen och jag fick komma in på en titt....
O mycket riktigt::: Vatten avgång......
Har inga värkar eller så.... Så om jag inte får det ikväll/natt så blir jag igångsatt imorgon.......

De roliga är att jag körde en Gissa datum tävling...Patrik gissade på 1 april....o jag den 2 April....he he..... snacka om att ha tur =)
Nu ska jag ladda lite mentalt...... Patrik e o lämna Loke hos farmor o farfar!!

PÖSS!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0