Lördagen.....

Vaknade 9..... hade nog kunnat sova längre men jag va så rackarns kissnödig så jag gick upp.....Moa sov inte sådär jätte bra inatt..... eller..... hon ville sova vid tutten hela tiden o det va skiiiiit obekvämt för mig..... brukar ju låta henne somna så o sen vända på mig.... men inatt vaknade hon så fort jag gjorde det....det slutade med att hon fick sova på min mage..... =) De gick ju med......
Patriks föräldrar va här o kollade in Moa idag med..... O Henrik & Emelie....o Agge =)
Henrik,Emelie o Agge stannade på mat med..... Trevligt trevligt...... även om jag va typ tröttare än tröttast....
Så e det att vara småbarns förälder...... man e trött mest hela tiden...... Man ska ju försöka sova när Moa sover..... men det e inte alltid så lätt...... kunde somna i ca 30 min på dagen idag iof...... men va trött iallafall..... Nu ska jag snart gå o lägga mig...... Patrik e o bänder däck i garaget...han ska köra cross imorgon. Moa sussar o Loke med.......
Dom senaste dagarna har vi haft det såååååå mysigt innan Loke ska sova =) Massa massa mys i soffan =) Me like!! Loke e helt rackarns underbar!!!! Moa med....men hon gör inte så mycket trix än ;)
Ne...... slappa lite sen sängen!!! Sussa sött alla där ute!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0