Jobbigt? Ne ne..... Underbart? Yes!!

Vaknade 8.30......
O vet ni vad? Moa va vaken säkert 2 timmar irad =) Ha ha..... så länge har hon inte haft ögonen öppna sen hon kom..... en trött liten tjej......
Nu har hon sovit nån timme..... ligger o snusar så sött...... o lär väl sova ett par till......
Loke e med sin farbror o tittar på ankor vid svandammen tror jag...... Och Patrik e inte hemma.......
Jag tar det bara lugnt..... måste sova.......
E det jobbigt att vara nybliven förälder? Ha ha......
Njae....... mest underbart!!! Men jag behöver vila upp mig lite efter min kroppsliga omställning efter förlossningen.... har fortfarande lite ont..... eftervärkarna har avtagit iof.....
Well..... nu tänker jag blunda ett tag =)
Puss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0