Första dagen ensammen.....

Tjoooo ho...... detta e första dagen jag e ensam med Moa hemma.... Patrik började jobba idag.
Kommer ihåg vad nervös man va för att vara ensam hemma när Loke va liten...det va skit läskigt.... nu e det a piece of cake =)
Nästa vecka dock ska jag hämta Loke på dagis..... för då jobbar Patrik eftermiddag...så det e då den stora prövningen kommer..... att vara ensammen med Moa och Loke...ha ha.... ska bli spännande. Kommer nog att vara skita jobbigt i början...men men......
Idag ska vi till BVC och väga o mäta Moa. Får se om hon gått upp i vikt som hon ska..... det förvånar mig om hon inte gjort det med tanke på hur mycket hon äter.....

Igår åkte vi in till staden o köpte nya utemöbler...... fy va snygga =)
Ett bord i rotting med stolar till...ska knäppa kort lite senare när Patrik har skruvat ihop dom....det va tydligen ett rackarns skruvande.....
Nu ska jag passa på att njuta lite av mon fritid när Moa sover =)

Puss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0