2 April.....

Somnade 02..... hade vad jag trodde va förvärkar......
Vaknade 05 igen..... Aj..... men inte såååå aj..... hm....... e det på "G"??
Började klocka lite....... 5 min.....8 min.....4 min.....5 min...... ja ja...... inget regelbundet asså...... ringde iallafall förlossningen så dom skulle vara berädda......
Nu börjar det bara göra ondare o ondare......
Klockar...... Patrik får det till 2.50 mellar värkarna......
Ringer in till Förlossningen..... Vi åker in...... Kl 07.30 e vi framme..... Skriver in oss.....
Nu gör det faktist ONT!!
Undersöks.....Öppen 3-4 cm redan..... ja de kanske e därför det gör ont ;)
O nu behöver jag lustgas.....mmmm...... det funkar.....
O den funkar ända tills kl e ca 09......
Jag hade ju sagt att jag ville ha epidrual...... men det hanns inte med..... dom va 3 st narkosläkare som jobbade på hela sjukhuset bara...eftersom det va Lördag...... 09 alltså...... Öppen 8 cm..... Nu gör det ONT!! Jag ser i ögonvrån att narkosläkaren sticker in sitt huvud.... men dom vinkar ut henne.... det e alltså för sent..... Jag vill dock att hon kommer tillbaka..... ha ha..... men nej =)
När kl e 9.12.....börjar kryst värkarna..... krystar dock inte då.... men på nästa värk gör jag det...... känner denna dära smärtan....det SVIDER satan..... vilar lite..... Nu kommer värken igen.....TA I!!! Nu kom hon ut =)
Kl 9.26 kom hon ut!!

O så här i efterhand e jag glad att jag inte tog epidrual..... för det va inte såååååå farligt som jag trodde =)
Jag e nu en stolt mamma till Loke och Moa!!
En pojke & en flicka!!

MYYYYYYS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0