sova time....

Åååååh....fick sova till 9 idag.... la mig vid 22 ca så jag har sovit tooook massa! Nästan för mycket för jag känner mig bakfull typ =) Men lite kaffe på de här så e man som en brandspruta igen!
Ska väl ta o skriva det här med för jag har missat det....
Jag o Patrik ska ha en liten bebis till =)  Är i vecka 12 nu.... 13 imorrn =) Bebisen ska väl kika ut den 14 april... men det ändras väl när man gör UL. Loke kom ju den 16 april.... Tänk om dom kommer samma dag? Ha ha.......
Som Cissi sa: De e ju skit bra...då kan dom ju fira sin 18 års o 20 års dag samtidigt...... ha ha ha..... snacka om fest! =) Ne men jag e överlycklig!! Känns stort!! 2 barns mamma liksom!! O på måndag ska vi börja med inskolningen till Loke.... de e med stort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0