Sanningen?

När man ska förklara o berätta sanningen om en sak man sett..... Varför då inte berätta sanningen som den var.....istället för att bara berätta hälften? Och varför försöka framstå som någon man inte är? Då är man ju en hycklare? Dina misstag speglar igenom! Tur att jag va förberedd! O den som sa att kärringar skvallrar...... borde ta o kolla på gubb skvaller! Ne...om jag kanske skulle dra upp allt jag hört om just dig...... så kanske du skulle lära dig att TÄNKA innan du talar!! Kanske e jag extra irrirerad idag eftersom jag inte sov nått inatt? O kanske för att jag har feber? Men vem bryr sig? De e sånna som du som gör att jag tycker det e skönt att spy!!!!!! OVER!!!!!
Kommentarer
Postat av: emma

Fin blogg du har tjejen!



kraam

2010-09-16 @ 15:40:37
URL: http://eemmaaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0