Lördag....sweet Lördag......

Sitter nu o myser....i fotöljen o glor..... på tv...de e en skit film på...men jag mår bra nu =) Har vart hemma hos Emma o Jim o spanat in deras ny förvärv =) Malva....2 dagar gammal!! Sååå söt!!! Igår va jag o käkade Kina med Jill..... Nice...... sen hem o slappa....slappa e underskattat..... har jobbat idag med....o ska jobba imorrn. Sen ledig en hel vecka!! Vi har vart på dagis på familjemöte med! O sen tagit dagis foto på Loke!! Vi ska börja inskolningen den 4 okt. Ska bli spännande! Nu ska jag fortsätta slappa!! Go natt folket!!!


Färgade håret lite igår..... blekte ner det innan jag hade i en annan färg..... undra om man ska ta o bli ljus hårig nån gång...well.... så här ser det ut..... efter lite blekmedel i ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0