Godmorgon! Provar och bloggar på mobilen n...

img_3865 (MMS)

Godmorgon! Provar och bloggar på mobilen nu... Första natten utan Patrik e avklarad!! Det gick ju som smort :) brukar vara mörkrädd i vanliga fall men jag va så trött när jag la mig så jag somnade på 2 sekunder typ :) i eftermiddag åker Loke till sin farmor och farfar... Då ska jag passa på att städa :) låter kul va? Ha ha.... Men det e svårt att köra en storstädning när Loke e hemma... Så det gäller att passa på!! Sen ska jag sova ut imorgon!! Åker till Hallsta när jag vaknar och hämtar Loke och åker hem för på söndag kommer mamma och pappa hit :) o på kvällen kommer Patrik hem :) gissa om jag ska krama ihjäl honom då? :) fixa lite mys :) vet dock inte riktigt vilken tid han kommer hem.... Det visar  sig :) nu ska jag gå till affären... See ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0