Första dagen som gräsänka........




......e inte slut ännu......
Lokis har redan lagt sig..... O nu började det spöregna!!! Ska ut o kolla om bilbarnstolen e i Volvon..... Loke ska till sin farmor och farfar imorgon....då ska jag passa på att städa hemma...så det glänser hemma!! Sen ska jag sooooooova...... Gud va underbart!! Sova e underskattat!! Idag iallafall har det inte hänt mycket..... jag o Loke har myst hela dagen.... Blir lite långa dagar när man bara e hemma.... men på Lördag åker jag till Hallsta o sover där...... Så får Loke och jag lite sällskap =) Nu ska jag röjja undan efter dagen.... loke släpar fram precis allt som bara går =) He he......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0