Snö snö.....underbara snö!!

Oooooh...de snöar visst =) Mysigt!!
Igår kl 7 va vi på sjukan iallafall.... Loke skulle operera sig för vattenbrock i pungen..... Doktorn upptäckte då att det va jumskebrock....hur FAN hade dom kunnat missa det innan???? Blir fan galen!!! Inte undra på att Loke vart kunkig!! Måste ju gjort rackarns ont...stackars liten.... =( O inte kan han säga nått heller...... men Operationen gick bra iallafall..... Loke e en riktig fighter!! Hård som sten o har en extremt hög smärtgräns enligt doktorn..... Min lilla lilla plutt!!
Här e han precis efter operationen...eller ca 30 min efter han hade vaknar....full rulle o lek........


O idag va det jobb...... o så kom det snö...... de e rackarns myyyyyyyysigt!!

Så här såg jag ut idag......



O så här ser magen ut.....


Nu e jag home alone....Loke sussar o Patrik e o hjälper Johan o bygga lite hus....
Egentid e bra tid......  Puss på er...nu ska jag äta =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0