Jobba,jobba,joobba.....

Mmmmm....idag har jag faktist vart duktig.... Imorse så bad jag o Patrik ner sängen till vårat nya sovrum (eller Patrik bar) Ner med Lokes säng med tills hans rum.... Vårat rum e ju klart nu... Lokes e inte helt klart... ska dit lister o ...sen e det klart =) Men det kirrar vi nog i veckan.... Ska bli skönt att premiär sova det nya underbara sovrummet!! På nedre plan!! Så slipper jag springa upp o ner i trappen 5 gr per natt o kissa...nackdelen med att ha en bebis som ligger o klämmer på blåsan..... Annars e det bara helt underbart...mår mycket bättre denna graviditet!! Förutom att jag e trött mest hela tiden så e det kanon! Men det kan ju bero på att det e mörkt ute hela tiden nu......
Ska nu jobba 13 dagar irad..... De e ju bara jag & Linda som jobbar nu..... Hums..... de går nog bra de här...... ska ju snart åka iväg till värmen!! Bara 16 dagar kvar nu =)

Ne.... Nu ska jag kolla lite på tv innan jag besöker sängen!! Go natt alla söta!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0