Torsdagen......

Vaknade ap tidigt......eller de va väl inte så tidigt men jag va typ....bakfull....ha ha ha.... Men de funkade....va lite levande död ett tag men Lokis lekte liv i mig =) + en hel del kaffe..... Patriks pappa kom o dom började bygga lite..... själv gick jag till Emma,Skilla & Jim o lekte lite.....E så stolt över Loke för han har börjar gå närstan hela tiden =) MYS!!!! Hem...la Loke så han fick sussa middag!! Sen åkte jag o höllsade på Cissi i stan......E ju allt för sällan......=/ Men de går ju o ändra på......Nu ska jag fixa mig för jag ska jobba idag.....See ya fuckers!!! PÖSS!!
PS. Jag tatuerade mig igår med..... skrev "privat" på musen!!! Ha ha ha........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0