Humöret....

Ja ni...de här med humöret e en skum sak..... ena timmen mår man hur bra som helst.... sen kan det vända på 2 sek..... o känna att allt bara e skit o pina! Har det med Solen att göra? Jag vet iallafall att mina deppiga stunder alltid kommer till höst o sommaren.... Man tycker ju att man ska bli glad när det e sommar o fint väder...... Men nej...... Det känns som det e kaos i min lilla hjärna ibland...... tankar....tankar......
Vaknade tex imorse o upptäckte att det inte fanns nå kaffe!!!!!! Tror ni att jag lackade inombords? Jag grät typ....... Sen att katt jäveln hade kissat i Lokes lek tält gjorde ju inte saken bättre heller..... snart kastar jag ut han!!!! Han har ju fått prova på (ofrivilligt) att vara ute 2 dagar i helgen..... Glömde visst stänga dörren i lördags natt....... Kanske ska låta han knalla ute? Ja ja.... skit samma....... Lokis sover nu o jag ska nu sätta på massa kaffe....... va o shoppa loss på Ica nyss...... Har hunnit torka golvet med..... Gud va jag inte gillar att vara nån jävla husmor.....o gud vilket humör jag e på nu....... Känner typ agg till allt!!!! Ja ja...de kanske går över om jag får i mig kaffe o slänger ut katten!! See ya sötis FUCKERS!!!!!


Loke hjälper Jim & Patrik att sätta upp poolen!!

Medans jag sitter o käkar leftovers från söndagen.......På jobbet!!!

Hittade dessa på tomten...... Fint sörrö.........

Avslutar med denna bild!! Fuck off mitt RISIGA humör!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0