Morgonstund......

Har inte skrivit nånting på ett tag...... men de har väl inte hänt så mycket heller så de e inte så att ni missat nått ;) Vi har bytt panelen på gård sidan..... vi ska ju bygga altanen där o va tvugna att byta panelen innan...... vet dock inte hur länge vi får vänta med altanen.....och polen...... Patrik lyckades trampa in en spik i foten (igen) igår........ dax för skor som skyddar? Jo tack..... Kan vara bra att ha när man håller på...... Jag har pysslat o pysslat på ganska mycket på tomten..... o på huset....jag har ju målat som enb tooook...... de e kul när man har energi...... igår städade jag....torkade golvet....målade....klippte gräset.....städade ute..... oj oj...va duktig jag är!! dag ska jag med fixa o dona...... Snart fyller jag ju 30 med....vet inte hur jag ska styra upp den festen men det ordnar sig nog...... Well...... nu e det en vanlig morgon på villavägen 15...... Fint väder o jag ska fortsätta med min uppvaknings procidur....kaffe,kaffe....massa kaffe!!!!!!

Pigg kille ;)

Pigg katt.......

Kungen/drottningen över diskbänken......

Han e iallafall pigg.......

Morgon utsikten......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0