Imorgon e det Midsommarafton........

O jag kommer onte att vara i Öregrund..... Lite ångest har jag nog..... Men vi får fin besök av Robban,Karro & Theo..... så jag ska nog klara mig....... Denna vecka har jag o Lokis spenderat den mesta tiden ute....badat o lekt i sandlådan..... Gud va jag älskar den lilla krabaten..... Han har fått dagis plats....=) De e liiiite blandade känslor i det...... men det ska nog gå bra..... får ju inte träffa han lika ofta då...... Jag ska bli bättre på att blogga....***LOVAR**** He he....... man kommer ju i perioder..... nu har jag haft min svacka...... nästa fredag.... åker vi troligtvis till Uddevalla...... o kollar på cross VM...... de har jag sett fram emot heeeela året...FY FAN va kul det ska bli...... om vi kommer iväg vill säga =)
Slänger upp lite bilder från veckans gång........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0