Love is forever?

.....ja hur ser man på den saken? Är kärlek för alltid? Och vad gör en lycklig? Denna diskution började i Uddevalla.....
Alla ser olika på detta..... vad man har haft för egna upplevelser...... kärleken gör en inte alltid lycklig.... att älska någon e på gott och ont...... Men frågan är..... vad söker man? Söker man någon att dela allt med? Allt ont....o allt gott? Eller söker man bara lycka? Lycka på egen hand?  Kan man bli lika lycklig själv som med någon?
Jag tror iallafall att  kärlek är för alltid.... har man en gång älskat någon...så finns denna person alltid med en...... i någon form..... i hjärtat.......
Jenny e djup satan nu på morgonen....kanske för att hon e liiiite baksjuk......för hon drack 8 öl igår...... bara kanske? Vem vet....... jag vet iallafall att hur full man än är....o hur baksjuk man än är....så ska man upp 6 på morgonen dagen efter...men va gör väl det? Att få vakna o krama på sin UNDERBARA son e ju det bästa som finns!!
Jag kan skriva nu iallafall...... att jag tror på kärleken...... jag har den med Loke Och Patrik....... O allt kommer bli kanon!!!!!! Älskar er!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0