Dagarna som ungdom e över.......

......nu e det bara resten av livet kvar!!! Jag känner mig ung...... som 22 tycker jag.......de e det som räknas!!!! Jag kommer alltid att vara ung....... Jag kommer aldrig bli tant...... som många sakta förvandlas till....det kommer aldrig ske!!!! I helgen som var hade jag 30 års fest mina vänner!!! O jag vill tacka dom som behagade dyka upp!! =) De vart fantastiskt!! Jag älskar er!!! Ett tack till Cissi & Ullis som kom o hjälpte en gaaaalet stressad Jenny att göra maten o städa o rodda....medans jag satt o drack öl ;) Ha ha...... Tack Patrik för att du flängde fram o tillbaka o hämtade tält....bord....stolar.....o allt annat!! Tack alla som kom och tack för alla pressenter!!! Jag älskar er!!!!! Idag e en ny dag..... ska tillbaka o jobba....Patrik har 2 veckors semester kvar han!! Det skall bytas panel på huset!!! PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0