....vilken dag......

Dagen började bra..... alla 3 sov som stockar tills Patriks lur ringer.... kl va då 9....he he..... då väcktes lilla kraken =) Då va det dax att gå upp!! Undra hur länge Lokis hade sovit annars? Får se hur länge han sover imorgon..... Det  verkar vara ett rackarns drag i 8 månaders vällingen =) Kl tickar på o jag ska till barnmorskan för återbesök o ta ett cell prov..... ja jag opererade mig ju för ca 2 år sen....allt har iallafall sett bra ut innan....så jag tror det gör det denna gång med!! Håller tummarna!! Innan vi ska åka ringer dom från Upplands motor o säger att våran bil e klar att hämta ut!! Så vi ringer Jim (grannen) o kollar om han kan skjutsa oss till stan.....o det kunde han!! Tack Jim!! Dom släpper av mig vid ackis o åker vidare.... När jag sitter i väntar så ringer Patrik..... Jag hade ju inget ljud på så jag skickade ett mess o frågade om det va något speciellt..... Innan vi åkte så ringde Patrik försäkringsbolaget o frågade om man skule betala självrisken till Upplandsmotor eller till försäkringsbolaget.....dom sa att man kunde ta det på faktura...men icke..... så patriks bror (Henrik) förde snabbt över pengar till oss så vi kunde hämta ut bilen.....de va ju skönt...trodde vi..... när Patrik sen ska hämta mig så visade det sig att att det inte fanns någon värme o bilen gick upp i hög temperatur..... så det va bara att åka tillbaka.... Dom kollade lite när vi va på plats men va tvungen att ta in den igen!!!! Amatörer!! Dumt o provköra bilen innan man lämnar ut den.....ja ja.... ringde Jim igen o kollade om han kunde hämta oss.....o det kunde han!! Tack Jim igen!! =) Grannar e bra att ha!! Patrik va redan sen till jobbet o tänkte ta cross bussen till jobbet.....men...... den startade inte  heller.....UNDERBART!!!! Denna dag asså........ nu iallafall sitter vi o tar det så lugnt som det bara går o slappar vid tvn...... Undra om cross bussen går igång imorgon...... Well...... nu skall det drickas ett glas vin....o sen tv....sen sussa..... skönt o sova =) God kväll svenska folket!! Hörs imorrn!!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, vilken dag. Och så här i högsommarvärmen och allt ;)

2010-01-05 @ 10:25:12
URL: http://Smulans.bloggsida.se
Postat av: Jenny Berg

Mmmmmm....eller hur?? Ha ha ha...... denna dag glömmer jag gärna =)

2010-01-05 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0