Tidig morgon....Zzzzzz.......

Sitter nu här....med en stooooor kopp kaffe i min hand.....försöker vakna.... känns tungt idag.....även fast jag gick o la mig tidigt igår...... ja ja....så kan det vara!! Ska jobba idag....efter det ska vi kolla när Patrik spelar match!!I fredags va jag ut med mina arbets kollegor.....de va super nice.....ja vi blev ju inte så många för hälften av "alla" vi som jobbar bangade ju...... Lisa hade en riktigt anledning...hon va sjuk!! Men ni andra 2!! Shame on you!!! Nu e vi osams!! Ha ha ha.... Iallafall...... De va jag,Linda, Lennox o Våran förra praktikant Eric!! Satt på jobbet först o drack ett par öl....sen ner på stan o Bullit..... Asså.....Bullit som en gång va en hårdrocks klubb va nu fylld med glitter toppar o bönder....... Gaaaaaalen!!!!! Va fan gör dom där???? Ne ni.....nu ska jag vakna till!! PÖSS PÖSS!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0