Sjuuuk hela dagen.....

Idag har det inte vart så skoj.....ont,ont,ont.......sjuk,sjuk,sjuk......aj,aj,aj.......... Har mått pink hela dagen..... men när kl va 13.30 gick jag o Loke o la oss..... o sov till 16.15 typ....fy vad det behövdes!!! E lite piggare nu men inte helt återställd.... Har vart på Thuns o shoppat lite med..... fick med mig lite fint!!! O Loke fick massa massa i vanlig ordning..... Finns ju mest kärring kläder på Thuns...... Ja ja.....Nu sitter ja o softar o e lite fundersam hur denna natt ska sluta....Hoppas inte son natten som va....den va hemsk..... Jag har hunnit med färga håret osså....=) Well....de va min dag...... snart skall det sovas....så jag blir frisk tills imorgon....Natti natti!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0