Nu dag.....va har den att bjuda på??

Eftersom Loke e hängig.....o vägrar sova i sin säng så blev det vagnen..... jag sitter vid bordet i köket o bloggar....o han sussar sött i vagnen..... Alla lösningar e lillåtna..... Igår va jag tvungen att lägga mig o sova med honom intill mig för han vägrade sova själv..... Spydde en kaskad spya så jag va tvungen att ta ner o tvätta av han..... så satt vi på golvet en stund....då kröp han upp o la huvudet i mitt knä o somnade.....Lilla vännen............ Hoppas han e lite piggare när han vaknar..... vart ju inte så bra med sömn inatt..... undra just va denna dag bjuder på? Mitt humör e ej på topp!!! Tur att 1 VÄLDIGT bra sak hände idag iallafall!!! Va va det vi sa??? 314 dagar kvar!!!!!! Underbart!!!!!!


Om någon undrar varför det ligger en matta med 10 tusen färger på golvet..... den e gräslig....ja vet....men det e Lokes matta..... som han ska ha i sitt lekrum..... Jag föredrar svart/vitt/grått......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0