Midvinternattens köld är hård......


....stjärnorna gnistra o glimma.......

Vilket skit snack!! Nu e jag gryyyyymt less på detta väder!! Ne...... Sommar o sol..... de e bitarna det!!! Idag har jag jobbat..... en liten stund iallafall....15-20.....glidar pass!! Så kan det vara...... Kommer hem....ska laga mat.....va händer då??? Jävla spisen,fläkten o kylskåpet dör....ne va FAN!!! Ja blir så less...... Huvudsäkrings helvete på inkommande ström hade gått.... När fan händer det??? Jo i Vallby!! Jävla ryska vinter!!  Ne.....ja e inte bitter!!!! Imorgon e det jobb igen.... sen ledig helg.... Fyrishov på lördag? På Söndag har jag P fritt.....undra vad jag ska hitta på då? Ja....jag o Lokis så klart!! Inte vara ute iallafall....de e en sak som e säker..... Nu ska jag hitta på nå skiiiiit skoj....typ....Sova kanske?? Go natt vänner!!!! PÖSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida Reuterskiöld

hihi, vilken döball mössa du har Jenny! :)

Pussa lokis från mig, han är ju så söt!

Postat av: Jenny Berg

He he....fick den på jobbet....den e såååå tuff =)

2010-01-08 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0