I år e det INTE vassen som gäller......

Mmmm..... vi får la se...... men målet e att gå ner till iallafall 59 innan sommaren..... allt under 60 strecket e OK!!!! Har ju iof bara ett par Kg att gå ner men det e inte det lättaste när man e så lat som mig...... ;) Well..... Idag tror jag det ska byggas här...... jag ska in en sväng till Da city o hänga med Rose Maria en sväng..... sen hem..... vet inte vad som händer annars idag? I natt hade jag feber..... men typ bara ett par timmar..... de e de bästa med mig.... det sitter inte kvar så länge..... men ja gick upp ca 7 me Lokis..... Guuuud va trött jag e...... GE MIG SÖMN!!!!! Nu ska jag ta på mig ansiktet!!! Pöss!!! Ps..... nu sitter elementen uppe!!!! JEJJ!!!!!!


Min frukost!!



Morgon terapi (jag e farmville NÖRD!!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0