Go morrn!!

Ja ni vänner...... nu sitter man här.... kl e 07.22..... Patrik & Loke sover.....o jag ska åka o joba snart..... Sov i vardagsrummet inatt för att få sova ordentligt!! Har ju vart risig hela veckan lång!! O va skönt tänkte jag.....en hel säng för mig själv....men icke!! Då va det 2 katter som skulle ligga o mysa med mig...... Sov ganska bra trots det..... Undra vad jag o Lokis ska hitta på för skoj ikväll? Patrik ska på lag fest med hockey laget.....så blir själv hemma....eller....jag har ju Lokis!! =) Han underhåller en vääääääldigt mycket!!! Han har vart som en duracell kanin nu dom senaste kvällarns....vart får han all energi ifrån?? Ha ha ha...... Igår fick vi massa ved av en kille som Patrik känner =) tjänster & gentjänster..... Gud va varmt o mysigt vi hade det hemma..... Ska väl ta o sätta upp ett skydd här nere bara så inte Lokis kommer åt kaminen....den e suuuuper duper varm.....O jag tycker det e underbart med golvvärme med.....även om jag nog hade velat haft den liiiite varmare så e det ju en avsevärd skillnad om man jämför hur det har varit!!! Ne.... Nu ska jag sätta på mig ansiktet.... så man ser ut som folk när man ska jobba!!!! Puss o Go morrn!!!

Hittade denna sötis bild..... mammas älskling!!!


Åååååh guuuud va jag längtar till sommaren!! Våra sommriga grannar!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0