Snart nyår....

Tiden bara rusar förbi..... o jag har inte orkat blogga.....=/ Börjar känna mig trött..... hela tiden....vill bara sova!! Sen har jag börjar känna av graviditeten med....den onda sidan! Men ännu e det inte jätte farligt! Vill inte ha det som förra gången! Ont precis överallt.....de va ingen höjdare..... nu börjar man känna mini mer o mer...... och oftare o oftare =) Ett rackarns liv därinne!! Däremot hinner man inte stanna upp o tänka på att man e gravid...man har nu så mycket annat att tänka på..... Huset,renoveringen....o en vilde som lever loppan här hemma =) Dock e ju Loke världens snällaste barn tror jag!! Han har vart krasslig ett par dagar nu..... men har vart feberfri idag o igår så imorse fick han åka till dagis....får se om vi får hem han igen.....
Till nå helt annat: Badrummet..... Patrik har slitit o byggt nu ett par dagar irad när jag vart ledig..... eller...man kan väl säga en dag då vi fick en ved leverans i tisdags....så han va ute o bar ved i 3 timmar då =/ stackarns får göra allt sånt själv...jag önskar jag kunde hjälpa till men det gåååår ju bara inte...dels för att man inte ska anstränga sig o lyfta...o dels för att jag har ont =( Jag kommer iallafall att kunna hjälpa till o montera badrumsmöblerna när det kommer till det..... nästa torsdag kommer Robban hit o ska kolla vad han ska göra.... han ska kakla badrummet.... jag längtar såååå mycket efter att få ta ett låååångt o skönt bad!!!! Ne...nu ska jag göra lite nytta..... slänger upp ett par skit risiga bilder på hur långt badrummet e klart.... reglade golvet igår...det börjar ta form....dock mycket mycket kvar.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick en liten fundering när jag såg dessa fina badrumsbilder... Hur fan skiter man där inne??? Mellan golvreglarna eller??? Haha

2011-01-01 @ 07:22:05
Postat av: jenny berg

Ha ha....ja de e tur att vi har en annan toalett ;) annars hade blitt snuskigt!!

2011-01-01 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0