Tog lite sovmorgon.....

He he..... vaknade visst inte när Lokis vaknade 5 imorse..... så Patrik gick upp.... när jag vaknade kl 8 så va det ingen hemma... Då hade dom åkt o köpt sån här golvvärme plåt till det sista rummet =) Så ikväll lägger vi in dom o slangen..... Sen e det bara o åka o köpa golv o lägga in!! Jippi!! Ska måla en sista gång i alla rummen o börja spackla det sista rummet..... sen kan vi lägga golv!! Nu e det dörrar som måste köpas..... sen kan man tapetsera!! Sen rackarns e det bara till att flytta in i rummen.....sååååå jag har längtat..... men det dröjjer ju ett tag till men nu e vi på banan iallafall!! Panelbygget ligger på is i 2 veckor för denna helg ska Patriks föräldrar bort o nästa helg ska Patrik iväg o vandra lite..... Om vädret tillåter vill säga.... Undra vad jag ska hitta på då? Ett hus på gatan e till salu.....Undra vad vi får för nya grannar.... hoppas på ett ungt par med barn...... så det inte kommer några gamla rugg ugglor ;) Kollade på bilderna på hemnet o huset e ju jätte fin på utsidan o tomten e jätte fint... men inne e det GAMMALT as hell..... men så e det säkert med alla hus här.... med tanke på att det bara e old people som bor här.... de e dax för den "nya" generationen att ta över..... Vårat hus va ju det som hade flest år på nacken.... men vi gör om ALLT!! Så det kommer bli det finaste huset!! Vi har redan sen vi flyttat fått mycket gjort...men det tar ju alltid längre tid än vad man tror.... om man gör det själv o inte tar in firmor.... tycker personligen att det inte "e värt" att slösa massa onödiga pengar på firmor.... oftast slarvar dom mycket o tar massa massa betalt!! Dom pengarna kan man göra annat för..... visst tar det lite längre tid..... men i slutändan kommer man vara stolt över att man faktist gjort allt själv!! O man ska ju bo här hela livet..... Jag e VÄLDIGT nöjd över tillvaron nu..... Lite saker jag irriterar mig över med det e en fis i rymden..... Allt känns i övrigt kanon!! Jag älskar  min familj...har ett bra jobb..... underbara föräldrar.... snälla o goa svärföräldrar o goa o älskvärda vänner..... Nu ska jag dricka upp mitt morgon kaffe..... sen njuta av nyhetsmorgon ;) Puss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0