Men då så.....

Nu e det onsdag o jag e ledig....detta startade med att Lokis gav mig sovmorgon o Patrik försov sig liiiite..... Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men det e ju fint väder så hänga tomt blir re nog!! När Patrik kommer hem ska vi fortsätta med panelen..... sen blir det målning i dom nya rummen när Lokis sussar......
I måndags på jobbet fick jag finbesök av Frida,Choffe & lilla söta Edvin!! De gillas..... Ser dom sällan för dom bor ju ett X antal massa mil bort!! I lördags va vi på Pesonens 30 års fest!! Det va en överasknings fest som hans tjej Bea hade fixat!! Skita skoj va det!! Men de va oxå den sista festen för detta år.... Det har vart mycket dom senaste månaderna o det känns som man ska ta det lite piano nu...... Mot ett sundare liv...... får se hur det går? =) Puss på er mina ögonstenar!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0