Intar lugnet......

Nu ligger Patrik & Loke o sussar lite förmiddag..... jag e uppe o har egentid =) Vilket jag älskar på morgonen..... att bara sitta o va..... dricka kaffe......myyyyys.......
Igår kväll drog Patrik o tränade lite hockey så jag va hemma själv på kvällen..... kollade på CSI o slappade...... försökte hålla mig vaken läääänge...... men misslyckades.... ha ha........ Idag ska jag jobba....jobbar hela helgen o Patriks föräldrar kommer i vanlig ordning för att bygga på huset.....sakta men säkert rullar det på..... Patrik har gjort så mycket han kunnat i veckan men dom håller på precis utanför Lokes fönster så när han sussar kan det inte byggas nått där...... Inte mycket kvar i gränden nu dock....... Nu ska jag hänga tvätt...... puss på er.......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0