Dagarna bara går o går.......

.....o Jenny orkar inte skriva här....... men nu så...har jag ett par minuter över. Vad har hänt då? Förra lördagen va vi på fest hos Jim..... han fyllde ju år samma dag som mig... Liiiiiiiite äldre än mig e han dock...ha ha..... vi skulle bara dit o ta ett par öl och gratta honom men det spårade ju som vanligt och både jag och Patrik blidde fulla!! Ha ha...... All in e det som gäller...... Sen har Annelie & Agne vart här och hjälpt till o renovera..... "kompis det går bra nu"...... Måla,måla,måla........ byggt grund.... börjat med panelen..... nu flyter det på...... På lördag ska vi...... det säger jag inte ännu.....för det e en hemlis...... see ya fuckers!!!!
Kommentarer
Postat av: Tessa

Nemen tjena, kul å hitta din blogg :)

2010-08-08 @ 21:22:28
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0