Aaaah men visst sörrö!!

Idag har jag jobbat...... fy attans va varmt det vart ute.... Märkte dock inte såååå mycket eftersom jag jobbar inne....vilket jag va ganska glad över idag.... Patrik & Agne va ute o snickrade hela dan..... Patrik såg ut som en neger på ryggen såg jag när jag kom hem!! Ha ha.......
Iallafall..... så e det sjuuuuuukt varmt inne med....men nu funkar ac så de e bara att köra...... Städade ur ena rummet som vi håller på o bygger o ställde in Lokes säng där...det e svin mycket svalare där!! Efter att ha lagt honom gjorde jag en välförtjänt banana splitt till mig o Patrik...... GUUUUD va gott!! Magen står rakt ut nu....... ska ta o hoppa in i duschen sen sussa...... Over and out gangsters!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0