Välkomna till min NYA blogg!!

Ja ha ni.....igår va jag hemma hos Cissi och mös..... Först åt vi lite middag sen vart det öl,vin & glögg o full rulle!! =) Satt hos Cissi först sen bar det av till Bullit för att ha djupa samtal!! ha ha..... Kom hem vis 3 tiden o vart väckt av Loke 7..... Ja de där med sovmorgon när man e bakis kan man bara glömma.... När kl va 8 ca skulle vi somna om..... Då ringde Patriks telefon för dom han skulle tatuera hade kommit... Jag o Loke somnade om o vaknade 10.20 ca =) Underbart!! Mina föräldrar har vart här idag med!! Bjöd på mat!! Ne....Orkar faktist inte skriva mer idag...ska vila massa nu....PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Se där. Ny design. Snyggt! Och det låter som ni haft en trevlig kväll. Kram grannen (första kommentaren på denna sida, wiihoo)

2009-11-15 @ 17:57:31
URL: http://Smulans.bloggsida.se
Postat av: gissa namnet:P

Jag måste nog säga att designen är otrooooooligt snygg:P Han som gjort den måste vara ett proffs lr professon lr nåt:P

Svårt att lista ut vem som skrivit denna kommentar va?:D

2009-11-15 @ 19:19:43
Postat av: Jenny Berg

Ja man ka ju verlkigen undra vem som skrev den komentaren? Har ingen aning!! Bra där Sara att du e först!! Det ska du få ett pris för!!

2009-11-16 @ 07:59:08
URL: http://jennnyberg.blogg.se/
Postat av: Frida R

Va fin nya bloggen är :)

2009-11-16 @ 09:12:21
URL: http://fridaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0