Tröttaste morgonen EVER!!

Idag e jag bara sååå trött.....har inte sovit så jätte lite....men inte mycket heller....det va säng time ganska tidigt igår.... Ja ja.... så kan det vara ibland.... Igår när jag vaknade så trodde jag att jag skulle vara ledig..men gick iallafall in på jobb sidan o kollade om jag skulle jobba nåt i veckan.. då visade det ju sig att jag faktist skulle jobba igår. Ja ja... de gjorde ju inget.. det e bara kul att få komma iväg lite... =) O jag gillar ju mitt jobb massa!! Folk har redan börjar jul handla..... gaaaah..... vi ska ha öppet på julafton nu.... jag KANSKE ska jobba...jag har inte den blekaste aning om vad vi ska göra på jul..... Helst av allt skulle jag nog bara vilja sitta hemma..... tycker julafton e överskattad!! Nu har man iof Loke men han fattar ju inte något av vad julen går ut på än iallafall..... Jag hoppas iallafall att jag får massa julklappar!! Det e jag värd efter detta år av allt slit o släp..... Jag om någon e värd massa massa fina julklappar!! Bara så ni vet!! Just nu springer Loke omkring o spelar musik i sin gåstol...... O jag.... e sååååå J-VLA trött så det finns inte!!!!Tror jag dööööööör!!! Idag e jag ledig...men har massor att göra..... jobb på onsdag o torsdag.... fredag e hel ledig o på Lördag e det bröllop!! Jag har ju inte ens hunnit köpa en klännng att ha på mig!! Gaaaah...måste göra det IDAG!!!!  Ne...nu har jag brottom tilla allt som ska göras!! See ya!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0