Tjej kväll.....

Bilden nedan e hur bordet såg ut när jag vaknade imorse.....underbart!!!

Igår hade vi lite tjej kväll.....eller vin provning.... ja ja ja.....
Patrik va o lämnade Loke till mig på jobbet vid 16.20 ca....han skulle på jul fest...eller avdelnings fest... kom hem vid 17.30 ca o Loke började redan bli trött... så 18.20 gick ja o la han...somnade som en klubbad säl denna gång...på 2 min typ.. Sen vaknade han iof till ett par gånger innan han somnade ordentligt!! Strax efter 20 kom Sara hit o föaska 1 öppnades... Lite Darin (Saras önskemål) på Spotify o festen kan börja ;) Saras man va med oss via webb kameran hela kvällen....ja någon måste ju hålla koll så det inte går för vilt till här...ha ha ha..... Emma kom oxå förbi!!! Sara & Ronnie bor ju bara ett stenkast ifrån oss....så när jag va ut o hämtade en vin öppnare i husvagnen passade jag på att gå förbi Ronnie som satt själv hemma o helt enkelt skrämma livet ur honom genom att knacka(dunka) på fönstret i vardagsrummet ;) ha ha...han blidde skiiiita skraj!!  Vi hade iallafall en super trevlig kväll med massa tjej skvaller....ha ha.... skvaller Sara...skvaller.... Tänk om vi kommer sitta på allmänningen om 20 år o prata om alla grannar.... ha ha.... de vi pratade om på msn i torsdags? O så kommer vi kanske sitta som hon på gränby? Ha ha....
Nu ska jag faktist fixa till mig lite...ska jobba idag.... ska bli skoj!! Sen då? Efter det? E det slappa o sova o vila som gäller? Tror det jag......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0