Sovit gott? Jepps!!

Inatt va en bra natt..... Loke sov konstant nästan förutom ett "litet" avbrott när vi knallade in o la oss i sovrummet... sen vaknade han första gången vis 3..... o sen vis 7.30..... Underbart!! Tack min älskade lilla kille!! Jag ÄLSKAR honom så jag döööööööör!! Min egen lilla bus unge.....Gick upp o tände en brasa o satte på kaffe sen tillbaka till sängen.... Loke somnade i vanlig ordning om o vaknade vid 9,30 igen!! Sen har vi...eller Loke fått kryp träna..... Idag ska jag jobba....så Patrik kommer hem 13.30 o tar över Loke så jag får åka o jobba!! Snart ska jag gå o lägga Loke så han får sova middag en sväng....Skriver mer ikväll!! See ya all fuckers!! Love ya!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0