Många ska ska ska.....men nej då......

Idag har vi vart o köpt pressent till Ewa & Björn som gifter sig imorgon..... De ska bli skit skoj o gå på bröllop!!!!Längtar satan!! Denna dag e med lite bitter..... Limpan som skulle hjälpa oss att sätta in kaminen i köket kom inte idag heller.... gaaaaaaah....... så nu blir det middag hos grannarna istället....dom har det ju varmt o skönt!! Ha ha ha...... Provade klänningen med skorna osv idag....ja de funkar....jag e söt som en ballerina!! =) Slänger upp en bild..... Lite ågren över hur jag ska ha håret imorrn..... ska ju bli sminkad av min vän Elin som oxå jobbar som make up artist!! Längtar!! De ska bli skoj!! Nu ska jag...... slappa som bara den innan P kommer hem....han e o klipper sig hos bror sin.....o Loke e med!! Go natt folket!! Pöss på er alla galningar där ute!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0