Jag undrar....jag undrar....

Precis....jag undrar varför du gör så här?
Va får DU ut av detta? Gud va jag e less på detta...... ORKA!!!!! Ju mer jag funderar...destå ledsnare blir jag.... kan inte sova.....

Jag har iallafall bestämt en viktig sak idag...... Tänker inte bo kvar på Vallby villaväg..... I dont like it!! Ne.....ja ska in till stan.... Antingen renovera klart eller ta hit en värderingsman...... bara man inte går back så e jag nöjd!!

Idag sov jag till 11.30....o de har inte hänt sen jag va 18 typ...... men fick panik när jag vaknade för jag skulle ju jobba 13..... gaaaaah....men det gick ju bra iallafall..... ja ja.....orkar inte skriva mer..... ska försöka sova.....hoppas jag kan sova....e arg.......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0