Bröllop....

Ja....ja va på bröllop i lördags...de va såååååå fint!! Ewa & Björn gifte sig!! Ja e ju ingen kyrklig person o skulle inte vilja gifta mig i kyrkan men de va väldigt vackert!! =) Efter bröllopet bar det av till LV3 i Norrtälje....bröllopet va i Rimbo.... På LV3 va det middag o fest!! Det bjöds på buffe o massa massa dricka..... jag hann ju inte bli full då ja va tvungen att valla omkring på Patrik som blev "överförfriskad"..... Så vi va tvugna att åka hem tidigt....jag hade tänkt att skicka hem han med sin bror o stanna kvar....men.... det gick inte..... Well....de va ju trevkigt så länge det varade...massa trevliga människor där.... Vissa hade man ju vara sett med en cross hjälm på...ha ha ha..... O jag gosade med lilla Dexter....han e såååå liten o söt!! Hade gjömt att dom e så små...ha ha... Loke e ju en klump nu! =) Ne....nu ska man väl göra lite nytta...... Over and out babes!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0