Veckan hittils.....


....Måndag jobbade jag....slutade 21....likaså tisdagen..... jul ni...mycket att göra.... Idag va jag ledig... Vaknade i vanlig ordning 6 för då e Loke dax att möta dagens utmaningar..... =) Underbart?? Njae...... vet inte jag..... iallafall.... gick till affären....Första gången som Loke fick se snö.... Han bara skrattade o skrattade..... åg att Emma stog o vantade på bussen så jag gick dit o sa hej...... hon skulle på någon undersökning/test med Skilla....men hon hade missat bussen....o inte bara en buss....utan 2..... Ha ha....så jag slet med henne hem till mig istället..... hängde lite medans barnen lekte...... vid 12.30 ca kom Patrik hem..... 30 min senare dök Johan & Annika förbi med deras barn Alexander & Emma....Fikade....barnen lekte o så..... Trevligt trevligt!! Söta dom e dom små barnen när dom "leker"...... Loke & Alexander lekte med damsugaren.... he he he....de e typ skiiiit skoj!! Sen iväg in till stan när dom åkt hem för att köpa julklappar till Loke..... Hittade lite skoj saker....o en pulka=)  När vi väl va hemma kunde jag inte hålla mig så han fick klapparna direkt!! Ha ha.... Sicken mamma=) Lagade lite lasagne o sen skickade jag iväk Patrik till Storvreta för att köpa nya damsugarpåsar..... Stöööök efter massa barn..... o jag får lite tid för mig själv!! Underbart!! Så nu sitter jag o bloggar i lugn o ro med ett glas vin i handen!! Ne.....go natt vänner!! Peace!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0